Klantenservice
Retourneren & omruilen
Is het bestelde artikel te groot, te klein of bevalt de pasvorm niet? Dan kun je het artikel, tot 14 dagen na ontvangst, kosteloos bij ons omruilen.
Als je een artikel wilt omruilen, dien je via mail contact te nemen met onze klantenservice ([email protected]). Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt, zodat we jouw bestelling snel in ons systeem terug kunnen vinden. Wij zullen vervolgens het nieuwe artikel reserveren in de bestaande bestelling. Zodra de retourzending bij ons binnen is (retour op eigen kosten), worden de artikelen omgeruild en sturen we het nieuwe artikel kosteloos op naar het bij ons bekende adres. Je betaalt daardoor geen verzendkosten voor de omruiling.
- Gratis retour in de winkel van Veys Bedrijfskleding.
- Retourkosten worden niet terugbetaald bij een retourzending.
Indien je een product in beschadigde staat hebt ontvangen, breng ons dan eerst op de hoogte hiervan. Je kan ons contacteren via [email protected]. We bekijken hoe we een oplossing kunnen bieden en zullen je vragen om het artikel retour te zenden of binnen te brengen in onze winkel. De retourkosten zullen in dit geval terugbetaald worden (volgens de standaard verzendingstarieven).
Let op: Veys Bedrijfskleding kan een retour weigeren indien de producten door de klant beschadigd werden.
Je hebt als consument wettelijk gezien 14 dagen om aan te geven dat u de bestelling wenst te retourneren. Vervolgens hebt u 14 dagen tijd om het pakket retour te sturen.
Je kunt je online bestelling op twee manieren retourneren:
1. Gratis retourneren in onze winkel
Je bent altijd welkom in onze winkel in Deurne. Lever je product gratis in aan de kassa. Wij zorgen ervoor dat je aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending wordt terugbetaald.
2. Retourneren per post
Je kunt de producten ook via een postdienst naar ons terugsturen. Gebruik hiervoor ons retourformulier. De kosten voor deze retourzending zijn voor jouw rekening en worden niet vergoed. Na ontvangst van je geretourneerde producten zorgen we binnen 5 werkdagen voor de terugbetaling.
Retouradres:
Veys Bedrijfskleding
Bisschoppenhoflaan 626
2100 Deurne (Antwerpen)
België
Belangrijke retourvoorwaarden:
Voor een soepele afhandeling van je retour vragen we je om de artikelen terug te sturen in:
- Onberispelijke staat (inclusief alle accessoires).
- In hun originele en onbeschadigde verpakking.
- Voorzien van het originele label.
- Voeg een kopie van de leveringsbon toe aan je retourzending.
Let op: Gepersonaliseerde artikelen of artikelen waarvoor een retouche is uitgevoerd, kunnen niet geretourneerd of omgeruild worden.
Dit retourbeleid is specifiek van toepassing op online bestellingen. Voor aankopen gedaan in onze fysieke winkel te Deurne gelden afwijkende omruilvoorwaarden (raadpleeg hiervoor het omruilbeleid in de winkel zelf).
Van zodra je retourpakket bij ons verwerkt wordt, ontvang je een bevestiging per e-mail. Na het ontvangen van deze bevestiging wordt je terugbetaling automatisch uitgevoerd of via een overschrijving. De overschrijvingen worden binnen de 5 werkdagen na verwerking uitgevoerd. Schrijf daarom altijd duidelijk je IBAN-rekeningnummer en je BIC-code op de retournota.
Als je na een week geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met ons. Dit kan via [email protected].
Onze experts staan voor je klaar
Heb je hulp nodig of advies? Neem gerust contact op met onze experts. Voor grotere projecten bespreken we graag de mogelijkheden samen.
