Klachten
Klachtenprocedure
Heb je een klacht over onze producten of diensten? Dat vinden we erg vervelend om te horen, want we streven er altijd naar dat al onze klanten 100% tevreden zijn.
We helpen je graag verder om een passende oplossing te vinden. Je kunt je klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@veysbedrijfskleding.be.
We doen er alles aan om je klacht binnen 7 dagen te behandelen en naar tevredenheid op te lossen
Becom bemiddelt: Onafhankelijke hulp bij klachten
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je terecht bij Becom, het e-Commerce keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.
Becom bemiddelt tussen jou en ons als de klacht gegrond blijkt.
Contact Becom:
• Online: klachtenformulier
• Post: Markiesstraat 1, 1000 Brussel
• E-mail: info@becom.digital
Voor buitengerechtelijke geschiloplossing kun je terecht bij de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid via consumentenombudsdienst.be. Bij grensoverschrijdende geschillen kun je ook gebruikmaken van het Europese ODR-platform.